  • Data: 2009-11-02 12:33:07
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Do pewnego momentu mBank.

    Nie interesuja nas "do pewnego momentu" ale darmowe.
    Tak by korzystanie z banku bylo w 100% free bez zapisow, ze na konto musi
    wplynac tyle a tyle w miesiacu czy trzeba jakis zerobic operacje.
    Albo jest darmowo albo nie - czy to tak trudno zrozumiec?
    mBanki i tym podobne nie sa darmowe bo musisz miec internet i komputer by z
    nich korzystac a i tak jak bedziesz miec zero na koncie to zaplacisz, poza
    tym wyplata kasy z konta mBank w bankomacie innego banku bedzie z prowizja,
    jaki wiec sens miec w banku pieniadze jak zawsze musi sie za to placic?
    Mam przyklad na jednej osobie, ktora zostala zmuszona do zalozenia konta
    (ZUS, emerytura) nie ma internetu ani komputera, placi miesiecznie 15zl za
    rachunek, by nie ponosic kosztow z wyciaganiem pieniedzy z bankomatu musi
    chodzic do jednego w miescinie przy banku gdzie zawsze sa kolejki. Jak
    kiedys polknelo jej karte (byc moze niewlasciwy pin wystukala) bank skroil
    ja za dodatkowa karte, aha za karte tez placi iles tam zl rocznie.
    Oprocentowanie ROR nawet w 1/10 nie pokrywa kosztow z korzystania z banku...
    udogodnienie? Chyba dla bankow!!!
    Osoba ta przed tem dawala listonoszowi napiwku 5zl.... to byl jedyny koszt
    dostarczenia emerytury. ZUS zaprzestal wyplat w okienku kasowym emerytur
    argumentujac to mozliwoscia napadu na emeryta - takowego nigdy jeszcze nie
    bylo!!!!
    Czy naprawde korzystanie w Polsce z konta to ulatwienie? Moim zdaniem to
    jawne zlodziejstwo.
    Jeszcze raz poprosze o choc jeden bank DARMOWY w Polsce gdzie wszystkie
    operacjie bez wzgledu na stan konta i ilosc operacji beda bezplatne - prosze
    o jeden taki bank!