  • Data: 2009-11-02 21:46:19
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

> [...]
    > bank gdzie bede miec wszystkie uslugi grats znaczy nie ponise zadsnego
    > kosztu zwiazanego z bankiem, jak: bnakomaty (wszystkie lub przynajmniej
    > 90% w polsce), przelewy itp.
    > Nie interesuja mnie "prawie zerowe" bo to juz sa koszty czy tez warukni
    > typu minimalnie plata lub wplaty czy tez odpowiedni ruch na koncie.
    > Darmowy to darmowy i koniec. Czy jest taki bank w Polsce?
    > Interesuje mnie odpowiedz "Tak" lub "Nie", jesli odpowiedz jest "Tak" to
    > prosze podac co to za bnak i jakie konto spelnia moje oczekiwania.

    Bądź konsekwentny w wymaganiach- skoro wypłata z kasy w firmie nic
    Ciebie nie kosztuję, ale możesz wypłacać pieniądze TYLKO w tej jednej
    jedynej kasie, to czemu nagle- jako alternatywę- MUSISZ miec rachunek
    bankowy ze wszystkimi bezpłatnymi bankomatami, hm?

    > Czy bank podaruje mi 1gr? Jesli nie podaruje mi 1gr to todopiero sknera
    > - prawda? O jeden grosz zrobi afere... Jesli wiec bank, czy Urzad

    Nie mówiąc o tym, że praktycznie KAŻDY pracujący ma do zapłacenia
    miesięcznie przynajmniej kilka rachunków za bieżące życie (o ile mieszka
    legalnie)- i poza kontami internetowymi z darmowymi przelewami, to nie
    bardzo da sie te rachunki zapłacić bez prowizji. Darmowe przelewy, które
    w bankowości internetowej są już standardem (i trudno znaleźć bank który
    ich nie oferuje!), w glowach ignorantów nadal kosztują 3-4zł / przelew.
    A wedle Twojej teorii ja powinienem poprosić kasę w "zakładzie pracy" o
    bezprowizyjne płacenie za moje rachunki mieszkaniowe. Co, nie ma takiej
    kasy?

    > Skarbnowy moze sie o takie kwoty upominac WY TEZ POWINNISCIE sie martwic
    > o kazdego grosika.
    > Nadal sadzisz, ze to brednie?
    > Czy w Polsce nie bredzi sie tylko wowczas jak nie dba sie o 5, czy 10zl?

    Mnie ciekawi, czy się zgrywasz (tylko w imię czego?) czy naprawdę jesteś
    tak ograniczony? Pytam bez złośliwości i przez "ograniczony" rozumiem
    ignorancję w dziedzinie orientowania się w ofercie banków... Proszę
    bardzo, kryptoreklama:

    www.mbank.pl
    www.dbnet24.pl
    www.alior.pl
    www.ing.pl

    I TAK DALEJ... W każdym z tych banków osoba, która posiada rachunek żeby
    dysponować swoją pensją porównywalnie z gotówką, nie zapłaci ani grosza
    za obsługę rachunku, rachunku oszczędnościoewgo oraz karty debetowej
    (wyjątek: Alior, ale za to upragnione wszystkie bankomaty- a w dbnecie
    też wszystkie nawet bez opłat). W dodatku pracodawca zaoszczędzone
    pieniądze może wypłacić w postaci premii symbolicznej. Mało???

    --
    Michał