    From: Clegan <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bilonem w opornych
    Date: Tue, 3 Nov 2009 09:13:23 -0800 (PST)
    <6...@b...googlegroups.com>
    <6_AHm.53514$zt3.51013@newsfe03.ams2>
    <2...@b...googlegroups.com>
    <8...@x...googlegroups.com>
    <7...@o...googlegroups.com>
    <9...@d...googlegroups.com>
    <9...@j...googlegroups.com>
    <6...@r...googlegroups.com>
    <hcote4$d27$1@online.de>

    On 3 Lis, 10:34, Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> wrote:

    > Raczej tak - bankomat kupuje sie raz i dziala on 10-20 lat.
    > Pensje obsludze w okienku placi sie co miesiac pieniadze o wiele wieksze
    > niz za obsluge bankomatu.
    >
    > No, chyba ze twierdzisz, ze banki utrzymuja ta infrastrukture wylacznie
    > w celu spolecznym.
    Ale ja tu piszę o pomyśle BK żeby państwo wydawało karty pre-paid dla
    emerytów. Stąd mi wyszły bankomaty zusowskie.
    Bankomaty należące do banków to inna broszka bo banki zarabiają na
    opłatach za płatności kartami. W przypadku emerytów trudno na coś
    takiego liczyć - zresztą chciałbyś żeby ZUS się tym zajmował ?