  • Data: 2009-11-03 18:43:06
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    z...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
    <0...@n...onet.pl>...

    >Skoro takiemu np. Januszowi Korwin-Mikke pasy bezpieczeństwa
    >kojarzą się z faszyzmem i socjalizmem, z którymi walczy,

    Nie pasy bezpieczeństwa ale PRZYMUS ich stosowania. Czasem je
    zapina:
    http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/news/kup-se-pan-
    czolg,1296578
    "Musiałem zapłacić za poduszkę powietrzną (którą odłączyłem -
    bo nie chcę mieć urwanej głowy, jak to się już kilku ludziom
    przydarzyło) i za pasy (których na ogół, poza dniami, kiedy
    jest ślisko i mokro, nie używam - mam zwolnienie lekarskie)."

    >na tę mozliwość wskazuje "rozwiązanie problemu" (równie
    >wolnościowe i prorynkowe co sam problem). Niech nam ktoś
    >pokaże przepis nakazujący posiadanie konta bankowego :P
    >Tak?! To wy mi pokażcie zakaz wypłacania pensji w bilonie! :P

    http://tnij.org/15tys_monet_mandatu
    "Strażnicy miejscy nie przyjęli jednak "drobnych" tłumacząc,
    że istnieje rozporządzenie Unii Europejskiej, zgodnie z którym
    opłatę można wnieść w formie maksymalnie 50 monet."

    Ja oczywiście takich drobiazgowych regulacji nie popieram. Ale
    skoro jakieś są - czy istnieje podobne "rozporządzenie" w sprawie
    wypłat? A jeżeli dla jednych istnieje, dla innych nie to czy
    można mówić "dyskryminacji"?

    Arek