  • Data: 2009-11-03 22:34:33
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłyby być, choć nie chcą [długie]
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Podaj ustawe, na ktora sie powolujesz.
    > Chyba, ze rzucales puste slowa?

    Podam, ale najpierw poczekam:) Az wiecj zaczniesz watpic bez sprawdzenia.
    Wowczas bedzie to slodsze:)

    > (...)

    > Alez po raz kolejny udowadniasz, ze nie masz pojecia, o czym mowisz.

    Raczej ty odwracasz hitorie.
    Pisalem ci, ze kraje nadal istnieja i mimo, iz UE duzo spraw ulatwia to
    nadal mimo braku fizycznej kontroli granicy istnieja panstwa z wlasna
    polityka finansowa. Kazde opanstwo samo decyduje ile kapitalu obcego bedzie
    w bankowym torcie danego kraju. Ty upierasz sie, ze to niezgodne ze swobodem
    przplywu kapitalu w UE - a potem, jak juz dojdziesz, ze jednak zgodne
    zmieniasz zdanie i zaczynasz pisac o czysm zgola odmienym.
    Czy nie napisales, ze nie moze byc ograniczen na udzial kapitalu obcego w
    bankach w UE?

    > (...)

    > Niemiecki znam, ale jakos nie jestem skory do tego, zeby za ciebie
    > odrabiac lekcje.
    > Innymi slowy: podaj ustawe, na ktora ciagle sie powolujesz.

    Ja nie wiem czy to ustawa ale w swoim czasie ci podam, chyba, ze sam
    znajdziesz wczesniej lub calkowicie zaprzeczysz, ze to nie istnieje i np.
    niemieckie banki moga miec udzial kapitalu obcego wiecej niz 5%.

    > Pomysl, poznaj pare terminow ekonomicznych - to nie boli.

    Polecam tobie. Jak na razie swoja wiedze opierasz o pare zaslyszanych
    glownie mitow jak w przypadku UE i braku kontroli przez kraje nad swoim
    systemem bankowym.

    > Zaraz bedziesz tlukl o braku swobody przeplywu kapitalu w sklepach
    > spozywczych i skladach wegla? Rozumiesz juz?

    Teraz zmieniasz znow dyskusje na sklepy spozywcze i sklady wegala? Wiesz ja
    na tym sie nie znam, jesli to twoja dzialka to ok, mozemy pogadac na innym
    watku, tu mowily o bankach - rozumiesz?

    > (...)

    > Nie wiedzialem, ze znasz jezyk rumunski - trzeba bylo tak od razu.
    >
    > Zadzwon wiec do kilku ubezpieczycieli rumunskich, i dopytaj sie o
    > szczegoly.

    Nie, ty powiedziales ze mozna! Skoro wiec nie wisz, to dlaczego klamiesz?
    Nie mozna napisac "nie wiem"? Czy to wstyd?
    Wlasnie pokazalem ci jaki z ciebie papierkowy znafca. Wiesz tyle ile
    zaslyszysz z roznych zrodel i ile ci sie wydaje, ze tak jest.
    Jak dochodzi do szczegolow to zaczynasz sie jakac, zmieniac temat z banku na
    sklad wegla teraz o rumunskim jezyku...
    A wystarczylo zapytac "czy mozna" a nie stwierdzac jesli sie nie wie.
    W kilka minut (nieliczac czasu miedzy czytaniem tej grupy) pokazalem ci
    jakim jestes ignorantem i jaka masz nikla wiedze na ten temat, czy w pracy
    jestes rownie "dobry i profesjonalny"? A swoja droga co robisz?
    Ja znam nie jednego takiego "profesjonaliste" z polski co to wszystko wie,
    ale po kilku godzinach widac, ze wiecej sie naczytal, ze trzeba sie sprzedac
    niz ma wiedzy:) przypominasz mi takich...
    Na pewniaka odpowiadasz ale jak dochodzi co do czego to zmiana tematu, i
    slizganie sie...
    Naprawde jak sie nie wstydzis napisz czym sie zajmujesz.