  • Data: 2009-11-03 19:27:45
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłyby być, choć nie chcą [długie]
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    (...)

    > Juz ci pomoglem co jeszcze chcesz? Na talezu podac?

    Podaj ustawe, na ktora sie powolujesz.
    Chyba, ze rzucales puste slowa?

    (...)

    > Zaraz zaraz, chcesz mi i reszcie uzytkownikow wmowic, ze w UE jest
    > swobodny przeplyw kapitalu bankowego?! Bo dokladnie o kapitale bankowym
    > rozmawiamy.

    Alez po raz kolejny udowadniasz, ze nie masz pojecia, o czym mowisz.

    (...)

    > Z geografi lekcje odrobiles, zapytam: znasz niemicki?
    > Jesli tak dlaczego nie zadasz takiego pytania wprost do tamtejszego
    > odpowiednika nadzoru bankowego?
    > Wierz mi, ze ci odpisza.

    Niemiecki znam, ale jakos nie jestem skory do tego, zeby za ciebie
    odrabiac lekcje.
    Innymi slowy: podaj ustawe, na ktora ciagle sie powolujesz.

    > Hmm, wiec tak- skup sie, bede tlumaczyc jak dziecku:
    > Mowiles o tym, ze nie ma ograniczen co do udzialu kapitalu zagranicznego
    > w bankach bo UE tego zabrania i to TY powoales sie na swobode przeplywu
    > kapitalu w UE - skad wiec teraz taka zmiana zdania?
    > Czyzbys jednak cos miedzy czasie przeczytal?:))) W zasadzie to dobrze;)
    > Milo, ze dzieki mnie zaczynasz cos wiecej wiedziec.

    Pomysl, poznaj pare terminow ekonomicznych - to nie boli.
    Zaraz bedziesz tlukl o braku swobody przeplywu kapitalu w sklepach
    spozywczych i skladach wegla? Rozumiesz juz?

    (...)

    > No ale top ty napisales, ze majac adres rejestracji pojazdu w polsce
    > mozna ubezpieczyc za granica - woiec znow zmieniasz zdanie?

    > ALE JA NIE PISZE O POLSKICH JA NP. CHCE UBEZPIECZYC POJAZD U RUMUNSKIEGO
    > UBEZPIECZYCIELA MAJAC ADRES ZAMIESZKANIA I REJESTRACJI POJAZDU W POLSCE.
    > CZY DUZYMI LITERAMI BEDZIE LEPIEJ DLA CIEBIE?
    > Ty odpisales, ze mozna.

    Nie wiedzialem, ze znasz jezyk rumunski - trzeba bylo tak od razu.

    Zadzwon wiec do kilku ubezpieczycieli rumunskich, i dopytaj sie o szczegoly.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org