  • Data: 2009-11-05 10:25:38
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłybybyć, choć nie chcą [długie]
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > OK.
    > Myslalem ze jestes przeciwnikiem posiadania konta.
    > Po co ci ich tyle?
    > Czy moglbys podac jedno. Przykladowe.
    > Bardzo prosze. Chcialbym sie zapoznac dokladnie z warunkami.

    Abbey - kurde, trudno sprawdzic pierwsze z listy?

    > Hm, ale przeciez placi sie 'za gotowosc'. Niekoniecznie bankom. Np.
    > serwisom?

    Za jaka gotowosc? To sa moje pieniadze czy banku? (pomijam fakt, ze w
    momencie skladania pieniedzy do banku, bank staje sie ich wlascicielem a ty
    masz tylko obietnice ich otrzymania na zadnie) O jakiej wiec gotowosci
    mowimy?

    > Czyli anielskie banki (bo nie sadze, zeby oni wszyscy mieli to samo
    > konto w jednym banku) maja wysoka prowizje na platnosci za granica?

    Nie wiem, staram sie uzywac gotowki, zwlaszcza za granica.

    > Jakich znowu sladow?

    Gdzie sie bawilem... i na co wydaje pieniadze.