  • Data: 2009-11-07 17:06:13
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłybybyć, choć nie chcą [długie]
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie, zamiast normalnie korzystac z bankomatow za granica, mozna wozic
    > ze soba mase papierkow - jak wiadomo, bardzo to bezpieczne.

    Mase papierkow?
    Mi wystarczaja w zasadzie ok, 10 banknotow 50 funtowych - czy to masa
    papierkow?
    Potradfisz jeszcze wyobrazic sobie ile zajmuje w portfelu 10 banknotow? Choc
    sie zdziwsz ale bedzie to mniej niz karta lub karty... Rezerwacje robie
    online bo tak taniej i prosciej (sa rabaty za rezerwacje online) po
    przyjezdzie do danej miejscowosci np. w Hiszpani czy we Francji posluguje
    sie wylacznie gotowka. Taksowkarze, resteuratorzy czy nawet hotelarze to
    uwielbiaja:)) dzieki gotoqwce jestem traktowany jak GOSC ;)) a nie jak zlo
    konieczne z karta. Ale co ty o tym mozesz wiedziec.

    > Albo zamiast gotowki, mozna tez wozic ze soba np. swetry czy kremy na
    > handel; duzo rodakow tak kiedys robilo, a przyzwyczajenia robia swoje.

    To ze ty tak robisz nie oznacza, ze kazdy jezdzi na handel czy do pracy. Ja
    jezdze w celach turystycznych i jeszcze mi za to placa:)

    > Naprawde takie drogie te "darmowe" banki w Anglii, i tak kroja za
    > wyjmowanie gotowki poza wyspami, ze za granice trzeba jezdzic z plecakiem
    > pieniedzy?

    Plecakiem pieniedzy?!
    Sadzisz, ze w UK sa tak gowniany pieniadze jak w Polsce... ze trzeba miec
    plecak...
    Zrozum ja 10 banknotami moge dac ci twoj miesieczny wyplat...hehehe
    Jesli do 10 banknotow uzywasz plecaka to jakie macie karty w polsce? Plecak
    ze stelarzem bedzie ok na takie karty?