  • Data: 2009-11-05 10:37:44
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłybybyć, choć nie chcą [długie]
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > Nie wiem, staram sie uzywac gotowki, zwlaszcza za granica.

    Pewnie, zamiast normalnie korzystac z bankomatow za granica, mozna wozic
    ze soba mase papierkow - jak wiadomo, bardzo to bezpieczne.

    Albo zamiast gotowki, mozna tez wozic ze soba np. swetry czy kremy na
    handel; duzo rodakow tak kiedys robilo, a przyzwyczajenia robia swoje.

    Naprawde takie drogie te "darmowe" banki w Anglii, i tak kroja za
    wyjmowanie gotowki poza wyspami, ze za granice trzeba jezdzic z
    plecakiem pieniedzy?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org