  • Data: 2009-03-08 14:37:14
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mar, 10:11, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > No nie ladnie tak bez zadnego szacunku do bylego pracodawcy ;).

    To jest bardzo subtelne i snobistyczne rozroznienie pomiedzy
    "Citigroup" a "Citibank", ale jest :)

    > A tak z innej beczki... skoro sie tak juz zadomowiles na PBB to moze bys
    > pomogl uzyskac jakas amerykanska karte pre-paidowa z doladowaniem? Niektore
    > serwisy ciagle akceptuja tylko amerykanskie karty... Pewnie chodzi o AVS...

    Prosze bardzo. Wisza takie, nieco przykurzone, na kazdej stacji
    benzynowej i w kazdej drogerii, wiec wysilek z mojej strony
    minimalny. :)

    Wiecej jest chyba tych bez doladowania, czyli takie zwykle gift cards.
    Te z doladowaniem roznia sie miedzy soba - kosztami. Niektore maja
    oplate miesieczna, inne oplate za doladowanie itd.

    Daj znac jesli masz jakas konkretna upatrzona, bo jest ich pare
    (nascie). Jesli nie, to moge sie rozejrzec.