  • Data: 2009-03-08 15:30:46
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mar, 10:55, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > Kiedys widzialem kata, ktora mozna bylo
    > ladowac karta kredytowa, chyba jako wielokrotnosc 25USD, to byl MC, ale
    > teraz pewnie nie znajde juz linku.

    Z tym mam najwiekszy problem. Karty pre-paid tutaj sa dla ludzi,
    ktorzy nie moga dostac kredytowej ani czesto nawet debetowej, wiec to
    ladowanie przez CC jest problemem. Generalnie: gotowka w garsc i
    biegniemy ladowac karte w sklepie. :)

    MasterCard:

    http://www.mastercard.com/us/personal/en/findacard/p
    repaidcard_search.html