  • Data: 2009-03-08 17:10:54
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:387e23f0-7df9-47c2-8581-20e872b26074@r36g2000vb
    p.googlegroups.com...

    > Z tym mam najwiekszy problem. Karty pre-paid tutaj sa dla ludzi,
    > ktorzy nie moga dostac kredytowej ani czesto nawet debetowej, wiec to
    > ladowanie przez CC jest problemem. Generalnie: gotowka w garsc i
    > biegniemy ladowac karte w sklepie. :)
    /.../

    A mnie by interesowala "normalna" kredytówka w USA, tak zeby juz tworzyla mi sie
    historia kredytowa w tym pieknym kraju, do którego sie moze kiedys wybiore, jak mnie
    zaprosza i zaplaca podróz. Wprawdzie nie mam SSN - ale przeciez to nie jest
    konieczne. Wg Patriot Act, bank nie ma "ustalic tozsamosc klienta", tylko "dolozyc
    wszelkich staran celem ustalenia tozsamosci"; drobna acz istotna róznica, która ponoc
    da sie wyzyskac.

    Z innej beczki: http://www.befreetech.com/slave_number_free.htm. Czy to dziala?

    Capital One USA ma duzy wybór kart dla ludków "new to credit" :)

    k.