  • Data: 2002-10-14 09:52:47
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > I co z tego ze rzeczowa?
    >
    > Nie rozwazales kosztow przewozu gotowki.

    sprzedawca robi to co uwaza. Znam takich ktorzy daja wiekszy upust przy
    gotowce. Jak chcesz - mozesz placic karta ale dostaniesz mniejszy upust.
    Wybor nalezy do ciebie...

    > Sprzedawca zarabia na kliencie. Klient, ktorego sie olewa, idzie sobie.

    jeszcze nie ma przymusu posiadania przez sprzedawcow terminali. I nikt bez
    terminala nie bedzie posadzony o olewanie klienta.

    > A ja z takich sklepow. Z dwu w najblizszej okolicy
    > zrezygnowalem. Podaj gdzie jest Twoj, wpadne tam ...

    jaki moj ? Nie mam wlasnego sklepu a zakupy robie roznie - tam gdzie maja
    terminale albo tam gdzie ich nie maja. Nie widze sensu jechania na drugi
    koniec miasta zeby zrobic zakup karta jak pod blokiem moge to samo kupic za
    gotowke.

    > A co Ciebie to obchodzi? Moja karta.

    twoja i twoja sprawa. A moja to moja sprawa i nie zamierzam jej zostawiac
    przy byle okazji zrobienia zakupu na karte za 2zl..

    D.