  • Data: 2015-09-17 15:33:33
    Temat: Re: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA518958324779budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Gdzie? Do singapuru?

    Tez mozna.
    Ale przeciez wystarczy blizej - Niemcy, Anglia, Francja, Szwajcaria -
    i szukaj wiatru w polu.

    >Ciekawe z czego to wynika ze bankom nie opłaca się to co sie opłaca
    >takiemu
    >krukowi?
    >Może usługi banków sa zbyt drogie?

    No to niech Kruk udziela tanich kredytow :-)

    Zatrudniaja specjalistow od innych rzeczy.
    Poza tym, po co bankowi antyreklama "wyrzucili mnie z domu razem z
    dziecmi na bruk". ?
    Niech to Kruk zrobi, to potem wystarczy klientowi powiedziec "jak pan
    nie bedzie placil, to sprzedamy Krukowi i umyjemy rece".
    A klient niech sobie czyta, jak to ten Kruk wyrzucil z domu i chce
    jeszcze wiecej pieniedzy :-)

    J.