  • Data: 2011-08-01 20:41:27
    Temat: Re: CHFPLN
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> wrote in message
    news:e13e3792ktqvsj3veal7ev1eqod4cppl8t@4ax.com...

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Switzerland
    >
    > Ja bym się o Szwajcarię nie martwił.

    Ja sie nie martwię, tylko dziwi mnie chęc ludzi do łapania górek na tak
    rozchwianym rynku z lewarem na własnym domku. W sumie usłyszałem dwa
    argumenty:
    a) szwajcarzy nie wytrzymają presji i zaczną drukować jak nakrecony bernanke
    i trichet (ten juz niedługo).
    b) co wrosło MUSI spaść ( tylko nigdy nie wiadomo kiedy i z jakiego
    poziomu ). Nikt jakby nie bierze pod uwage że to może reszta (EUR,USD)
    tonie...

    Przy takich estymacjach ryzyka wysiadam. Wiem że nic na tym świecie nie
    rośnie do nieba, ale ryzyko robi sie bardziej "polityczne" i z
    przewidywalnoscią ekonomiczna ma to niewiele wspólnego.

    george