eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyRe: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Data: 2008-07-30 06:14:33
    Temat: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Może jestem niedzisiejszy albo kosmitą z innej planety ale jeśli płacę komuś
    20% w skali roku za kredytowanie to chyba nie powinieem znosić takich
    afrontów ale może to zby wygórowane oczekiwania...


    Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g6n5np$hlc$1@inews.gazeta.pl...
    > Grzegorz Ł. <G...@l...pl> napisał(a):
    >
    >> Opóźnienie jest śladowe jeśli więcej niż jeden miesiąc do nie wiele
    >> więcej.... nie więcej niż 2-3 miesiące. Tak czy owak - koszty żadne dla
    >> Banku a tylko utrudnienie dla Klienta.
    >>
    >
    >
    > no to sam sobie odpowiedziales, dlaczego masz problemy - w sklepie tą
    > kartą
    > tez nie zapłacisz, przy takich opóźnieniach (2-3 miesiące) w kazdym banku
    > lądujesz w biku i rozmawiasz z windykacją, tu juz nie ma obslugi klienta
    > tylko sciąganie naleznosci :)
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    > http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1