eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
  • Data: 2004-01-05 19:44:24
    Temat: Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    news:btccsi$omm$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Czytam ;-))) I nie mogę wyjść z podziwu, dlaczego oczekujesz czegoś więcej
    > niż jest w umowie i regulaminie.

    Czy w umowie lub regulaminie jest gdzieś napisane, że pracownik
    banku może wprowadzać klienta w błąd?
    O ile sie nie mylę, rozmowy z konsultantami są nagrywane.
    Można by jakoś zareklamować taką sytuację. Być może
    rezultat będzie żaden, być może ów niekompetentny
    pracownik przestanie pracować w tym banku,
    być może od tej pory klienci będą obsługiwani rzetelniej.

    I proszę, niech nikt mi nie próbuje wmówić, że wprowadzanie
    klienta w błąd jest w porządku. Pracownik banku
    nie ma prawa podać klientowi informacji niezgodnych
    z regulaminem, umową, prawem itp.

    Pozdrawiam,
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1