eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Data: 2005-02-04 13:14:25
    Temat: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > Nie ! Mają zainstalowane interfejsy z kartami SIM w centralce telefonicznej
    > i automatycznie przekierowane rozmowy na komórki przez kartę SIM bo sa
    > tańsze niż przez TPSA-ę. Z reguły instaluje się jedną/dwie karty SIM. Jesli
    > karta jest zajęta rozmowa jest kierowana przez operatora stacjonarnego
    > (drożej). Chodzi o to, żeby klienci nie oddzwaniali na ten numer i nie
    > blokowali go (chodzi o pieniądze :-)) ).
    >
    > Pozdr
    > PrzemB
    >
    Chodzi o to, że potwierdzaniem transakcji zajmuje sie grupa innych osób
    (najczęściej sa to 2-3 osoby) niż obsługą klientów (a tych jest i
    kilkadziesiąt). Wyobraź sobie, że klient pozna ntr telefonu do osoby
    potwierdzającej i będzie teraz dzwonił do niej z każdym problemem zamiast na
    linię zajmujacą się obsługą klienta. Dla klienta to żadna różnica, bo
    przeciez "dzwoni do banku"


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1