eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Data: 2005-02-05 14:21:45
    Temat: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ralf <r...@i...bezspamu.pl> writes:

    > Własnie mnie to zbiło z tropu jak kobieta zaczęła wypytywać.
    > Istnieje proste rozwiazanie (przy zakladaniu konta).
    > W formularzu mozna by było wpisać hasło, o które
    > _klient_ pyta osobe dzwoniącą z banku.

    Z tymi haslami nie jest tak prosto - o ile dzwoniac do banku wiesz, ze
    pod numerem infolinii moze byc tylko bank (z dosc dobrym
    prawdopodobienstwem, bo wiadomo ze ktos moze na centrali itd.) - o tyle
    bank dzwoniac pod numer podany przez klienta nie ma tej pewnosci, i jesli
    poda haslo, to ta osoba moze je poznac i np. zadzwonic do rzeczywistego
    klienta.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1