  • Data: 2004-04-26 13:49:23
    Temat: Re: Centralizacja w sferze zakupów Grupy HVB
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > To raczej Banku BPH nie beda sprzedawac? ;)
    >
    > Grupa HVB podejmuje kroki w celu scentralizowania swojej działalności w
    > zakresie zaopatrzenia w Niemczech, Austrii i Polsce, co pokryje 90%
    > całkowitej wartości dokonywanych zakupów w Grupie HVB. Dzięki tym działaniom
    > możliwe będzie wypracowanie w Grupie HVB oszczędności kosztowych związanych
    > z zaopatrzeniem w wysokości 30 mln euro rocznie.

    No to moze zaoszczedza tyle, ze bedzie ich stac na zrobienie informacji
    o blokadach w Sezamie, o sensownych powiadomieniach nie wspominajac.

    O rany, jak mam juz tego banku dosc, a konto mam raptem od miesiaca. To
    jakas kompletna porazka. Dzisiaj ich zapytalem w Sezamie o to dlaczego
    nie widac ciagle mojej karty i gdzie jest informacja o blokadach. Jestem
    ciekaw co mi odpowiedza.

    Bartol