  • Data: 2010-04-24 18:55:21
    Temat: Re: "Charlie delta": Odszkodowania dla (firm) poszkodowanych przez nielegalną żałobę narodową
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl> pisze:
    > a temu tylko mamona w glowie....
    >
    > jak jej nie masz to i nie bedziesz mial....

    Ja się zajmuje profesjonalnie zwalczaniem spamu emailowego.
    Wiec zapewne mój próg tolerancji dla postów NTG (Nie na Temat Grupy)
    jest niższy od przeciętnej bo *dla mnie* (osobiście) to tylko chamski
    *spam*. Nie po to są *osobne* grupy pl.soc.polityka i pl.biznes.wgpw
    żeby się *tu* wpierdalać na chama w zabłoconych gumiakach z polityką
    bez oczywistego (i najlepiej szybkiego) przełożenia na giełdę.

    Może kiedyś coś tam zrobią Komorowskiemu po uznaniu że się pospieszył z
    objęciem obowiązków prezydenta RP. Tylko że PO ma taką przewagę że
    szybko to nie będzie wiec najbliższe *teoretyczny* punkt "przełożenia"
    to przyśpieszone wybory prezydenckie. Jakoś nie obstawiam żeby to miało
    w nich jakieś wyraźnie dostrzegalne znaczenie.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Wielbłąd nie widzi swego garbu.