  • Data: 2009-12-01 13:10:05
    Temat: Re: Ciekawe dla karciarzy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:hf33va$sm2$...@n...onet.pl...

    > Wolałbym płacić 10% od każdego dochodu. Tylko. Bez VATu i ZUSów.

    A ja np. nie akceptuję idei opodatkowania dochodów. Uważam, że jest chora. I
    ten brak akceptacji z sukcesem wcielam w życie. :)

    Moim zdaniem opodatkowana powinna być konsumpcja (ponieważ automatycznie
    jest to zachętą do inwestycji). Czyli dla mnie dobry system podatkowy to VAT
    plus ewentualnie jakiś niewielki kataster lub jego analog plus ewentualnie
    jakiś znikomy "podatek pogłówny" (ale to raczej niepotrzebne). Awaryjnie (na
    jakieś z nieoczekiwane cele) jakiś analog akcyzy, czyli dodatkowy,
    tymczasowy VAT.