  • Data: 2009-12-01 13:26:18
    Temat: Re: Ciekawe dla karciarzy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > A co ma do tego te 30%? Kiedyś (30 lat temu) nie było państwa polskiego

    Nic nie pisałem o 30%.

    > A ja chciałbym, aby wyliczano, ile kosztuje wojsko, policja itp.
    > instytucje,
    > i aby tyle zabierano ludziom. Dałbym podatkową służbę zdrowia (dlaczego
    > dziecko głupich rodziców miałoby być pozbawione lekarza) i takąż naukę
    > (z tego samego powodu) przynajmniej do stopnia doktora -- później już
    > człowiek żyje świadomie, pomijając wyjątki.
    >
    > A czy to by było 10%, czy 30% -- to inna spawa. Na razie jest
    > chyba 77% -- wliczając w to podatki pośrednie, ZUSy itp...

    Sporo. I im ktoś mniej zarabia, tym płaci więcej. Oczywiście
    rozwiązaniem jest obniżanie podatków tym biedniejszym, a nie
    podwyższanie bogatym.

    > Przypomina mi się Pietrzak i jego wyśmiewanie się z Urbanowego referendum:
    >
    > Czy zcchesz, aby było lepiej, ale będzie gorzej.

    Przyznam się, że na tle tych mdłych artykułów w prasie
    "mainstreamowej" czasem miło jest poczytać Urbana i jego NIE. Znajdzie
    się tam nieraz poglądy o wiele rozsądniejsze niż w tzw. poczytnych
    gazetach (jak w ogóle gazeta skierowana do ogółu, czyli - nie oszukując
    się - do idiotów - może zamieszczać artykuły na poziomie?)

    --
    Liwiusz