eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawe dla karciarzyRe: Ciekawe dla karciarzy
  • Data: 2009-12-01 13:29:15
    Temat: Re: Ciekawe dla karciarzy
    Od: SQLwiel <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Valdi pisze:
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hf2sod$jg5$1@inews.gazeta.pl
    >
    >> Co innego, gdyby właściciel dawał 180 procent, uważając, że dobra obsługa
    >> przysparzy mu klientów. :) Ale wówczas obsługant czy obsługantka może
    >> zbierać lewe napiwki. IMO najrozsądniejszą jest ta sytuacja, gdy napiwki
    >> wędrują do kieszeni kelnerki czy kelnera -- na ile klient wycenia pracę,
    >> tyle dana osoba otrzyma.
    >
    > Otóż to.
    >
    Nnno nie wiem...
    Na zadowolenie klienta w knajpie w znacznym stopniu ma wpływ praca i
    staranie jeszcze paru osób, o których istnieniu klient nawet nie wie. W
    związku z tym w wielu knajpach (i innych napiwkożernych instytucjach)
    istnieje system "wspólnej skarbonki" i w tym momencie motywacyjna
    funkcja napiwku zostaje mocno wykastrowana.


    --
    Pzdr. SQLwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1