eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Date: Wed, 16 Mar 2011 11:40:48 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 47
    Message-ID: <ilq43i$72s$1@node2.news.atman.pl>
    References: <ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1300272050 7260 84.10.162.150 (16 Mar 2011 10:40:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Mar 2011 10:40:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 110316-0, 2011-03-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549063
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal w
    wiadomosci news:ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > KK wydana w styczniu, z niskim limitem 3 tys PLN. Wzieta do niej KK
    > dodatkowa. Z racji tego ze karta ma sluzyc do codziennych wydatkow sporo
    > transakcji na obydwu kartach i lacznie z przelewami z karty zadluzenie
    > jest ciagle prawie bliskie maksymalnemu. Ale karta uzywana normalnie, bez
    > przekraczania salda. Po wyciagu splacana w GP.
    > Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
    > autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
    > korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
    > karcie wynosi tyle a tyle".
    > Czy to jakas nowa praktyka?
    > Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
    > regulamnem i moga dzwonic i informowac.
    >
    > Ja rozumiem ze jesli podejrzewali by jakies lewe czy nietypowe transakcje,
    > ale karty wykorzystywane tylko w PL, w supermarkecie, sklepach
    > osiedlowych, automatach biletowych oraz przelewy za rachunki. Do tego
    > limit KK smiesznie niski. Splaty terminowe po wygenerowaniu wyciagu, wiec
    > raczej dziwne. Skoro wydali karte z takim limitem to chyba nie powinno byc
    > dla nich dziwne ze z takiego limitu sie korzysta.
    >
    > Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie -
    > bo staje sie to mocno upierdliwe.
    > Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
    > autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...
    >


    Ja wzialem u nich karte Jubileuszowa, bo podobno na zawsze bezplatna.
    Rzadko z niej korzystam, jest to moja KK rezerwowa. Dzwonili nieraz z
    numerów zastrzezonych i koniecznie chcieli zebym sie autoryzowal. Zawsze
    pytalem w jakim celu. I zawsze taka sam odpowiedz , ze maja dla mnie
    specjalna oferte.
    Zawsze ich pytalem , czy nie jest to jakis problem z karta. Jezeli nie, to
    wyjasniam im , ze autoryzowac to ja sie moge, jak zaczna traktowac powaznie
    klienta i dzwonic z numerów z identyfikacja. Czemu nawet badziewny Open
    Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac
    pewnosci, ze rozmawiam z bankiem.
    Po pewnym czasie przestali dzwonic.
    Mam swiety spokój.

    wiatrak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1