eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Data: 2011-03-16 11:25:45
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "Piotr Galka" <p...@C...pl> napisal w
    wiadomosci news:4d809d62$1@news.home.net.pl...
    >
    > Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie
    > autoryzowal.

    Uzupelnie:
    Moje pytanie dotyczylo pelnej autoryzacji. Czyli cos oferuja, zgadzam sie i
    wtedy pelna autoryzacja (jedynie o PIN do karty nie pytali).
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1