eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Data: 2011-03-16 12:40:23
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 11:40:48 +0100, wiatrak napisał(a):
    > Zawsze ich pytalem , czy nie jest to jakis problem z karta. Jezeli nie, to
    > wyjasniam im , ze autoryzowac to ja sie moge, jak zaczna traktowac powaznie
    > klienta i dzwonic z numerów z identyfikacja. Czemu nawet badziewny Open
    > Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac
    > pewnosci, ze rozmawiam z bankiem.

    Jak trzeba, to się autoryzują. Gdy dzwoni prawdziwy Citi w ważnych sprawach
    to jest identyfikacja numeru. Bez identyfikacji jest tylko wtedy, gdy
    dzwonią z jakiegoś centrum marketingowego ze spamem :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1