eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Data: 2011-03-16 12:52:33
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:28:54 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    >>> Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
    >>> P.G.
    >> Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie?
    > A skąd mam wiedzieć ?

    Mnie Polbank przy ofertach nigdy nie chciał autoryzować, za to Eurobank tak
    miał (aczkolwiek ostatnim razem jak dzwonili to już nie chcieli, może sobie
    zaznaczyli w systemie, że klient wredny i autoryzować się nie chce ;)).


    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1