eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti(Sziti)bank - jakość obsługi - szokRe: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: MK <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
    Date: Mon, 06 Jul 2009 11:24:36 -0400
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <h2t4vl$v2e$1@news.onet.pl>
    References: <h2t4r5$v0v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 12.189.151.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1246893877 31822 12.189.151.194 (6 Jul 2009 15:24:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jul 2009 15:24:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090318)
    In-Reply-To: <h2t4r5$v0v$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:493146
    [ ukryj nagłówki ]

    Mithos wrote:
    > Właśnie byłem w Citi celem spersonalizowania swojej KK. Obsługa zero
    > zainteresowania. Jedynie jakiś praktykant przejawiał minimalną
    > inicjatywę, szkoda że nic nie wiedział i ze wszystkim latał do
    > "doradców". Doradcy jako, że było kilka minut po 16 (a placówka czynna
    > do 17) szykowali się już do domów, bo ewidentnie nie chciało im się
    > cokolwiek robić. Po wielkim koncylium jak dokonać takowej operacji
    > wręczono mi czystą kartkę aby spisał swoje żądanie i dołączył zdjęcie
    > (przykleił na ślinę?). Dodatkowo polecono mi wpisać PEŁNY numer swojej
    > karty czego oczywiście odmówiłem. Ostatecznie przyjęto więc dyspozycję
    > bez numeru karty ale powiedziano, że cyt. "niewiadomo czy przejdzie".
    >
    > Następnie chciałem jeszcze zaktualizować adres korespondencyjny.
    > "Doradca" zmęczony życiem i klientami dał mi do zrozumienia, iż jestem
    > intruzem i zajmuje mu cenny czas, w którym mógłby np umyć kubek.
    >
    > Doznałem lekkiego szoku, takiej obsługi to ja się mogę spodziewać na
    > bazarze, a nie w poważnym banku, który kiedyś był znany z przyzwoitej
    > jakości obsługi klienta.
    >
    >
    Zlozyles jakies zazalenia na stan uslug?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1