eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-14 11:13:02
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 13 May 2008 21:17:05 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):
    > krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    >> Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.
    > Na wielu infoliniach tak jest: w bankach, firmach telekomunikacyjnych,
    > ubezpieczeniowych, itp. Od tego jaką konsultant ma średnią ocen (tzw.
    > Feedback) zależy np. jego premia.

    ERA oddzwania zawsze - mnie już szlag chwilami trafia... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1