eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-14 08:25:32
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: krzysn <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    corner pisze:
    >
    > Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:g0d1hh$2rou$1@opal.icpnet.pl...
    >>
    >> 2x razy mialem taką sytuację i zawsze ocenialem konsultanta
    >> pozytywnie, w Citi nie spotkalem sie z niekompetencja
    >> pracownikow...jest lepiej niz w innych bankach
    >
    > Słyszałem legendy o wysokiej kompetencji całego CitiPhone. Za niedługo
    > posprawdzam, bo zamówiłem sobie KK Citi ;-). Dzwoniła już do mnie miła
    > pani, zapytała czy z kartą wszystko w porządku i zaoferowała wszelką
    > pomoc. Obiecała, że tylko ona będzie zajmować się moimi sprawami i
    > podała numery pod którymi mogę się z nią kontaktować. Niespotykane.
    Niedawno zalatwialem pewna sprawe w citiphone w trybie glosnomowiacym.
    Zona byla pod wielkim wrazeniem uprzejmosci konsultantki.

    Mialem juz w zyciu konta w roznych bankach, ale moim zdaniem citi jest
    nie do pobicia.

    pozdrawiam, krzysn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1