eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i reklamacje - wesola konsultantkaRe: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
  • Data: 2007-08-09 10:22:40
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sebastian <m...@m...com> napisał(a):

    > Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
    > wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)
    >
    > Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
    > inaczej.
    > Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)

    popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
    wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
    wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1