    From: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Date: Thu, 16 Mar 2006 23:40:00 +0100
    Sender: surowiec@uzytkownicy_idg

    "Lestat" <l...@w...pl> wrote in message
    news:dv9rub$ihv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    | Witam,
    |
    | Czy ma ktoś może konto w Inteligo? Jakie macie zastrzeżenia do
    Inteligo,
> [...]
    przelew na
    | moje konto np wynagrodzenia z pracy systemem elixir ponosze
    jakies opłaty,
    | bo nie rozumiem sformułowania:
    | " Wpływ na rachunek w ramach Konta Inteligo za pośrednictwem
    systemu SWIFT,
    | SORBNET-EURO, EuroElixir" - 11,99 zł (!!!)
    | Prosze mi to wyjaśnić. Bardzo prosze o opinie, będę bardzo
    wdzięczny, na co
    | trzeba tam zwrócić uwage, o czym może nie jest do końca
    wspomniane na
    | stronie, bo czasem człowiek nie zrozumie bankowych sformułowań. Z

    Wlasnie zamykam konto w Inteligo. Wydaje mi sie, ze wazna
    rzecza, na która warto zwrócic uwage zakladajac rachunek jest
    bogactwo oferty danego Banku, a nie tylko ile kosztuje rachunek, a
    ile przelew.
    Kart kredytowych w ofercie Inteligo nie ma w ogóle (jest cos co
    oni nazywaja karta kredytowa, ale jest to po prostu karta sluzaca
    do wyplaty z rachunku kredytowego), oferta inwestycyjna jest bardzo
    skromna i moim zdaniem malo atrakcyjna, za zakup jednostek
    uczestnictwa funduszy pobieraja oplaty, podczas kiedy standardem w
    bankach internetowych jest brak oplat. Produktów hipotecznych brak,
    kart debetowych wypuklych brak, mozliwosci zalozenia rachunku
    maklerskiego brak, kont/funduszy emerytalnych - brak.

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec
    artur at surowiec.tk