  • Data: 2015-01-27 15:39:28
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 14:55:56 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > Kup se kupon na lotto, zgarnij grube miliony i masz czysty zysk i jesteś
    > ustawiony.
    Strasznie oporny jesteś.
    Podajesz jakieś "statystyczne" wyliczenia które zapewne są od strony matematycznej ok
    ale my tu piszemy o konkretach. Do mnie te wyliczenia nijak nie pasują, do
    Kowalskiego z Warszawy pewnie tez nie, być może do Nowaka z obrzeży Krakowa to będzie
    pasowało. Skoro ja mogę kupić mieszkanie w cenie poniżej 100tys zł i wynająć je od
    ręki za 700-900zl to nijak ma to się do tego że takie samo mieszkanie 50km
    dalej(Trójmiasto) kosztuje kilka razy więcej a ceny wynajmu tylko minimalnie większe.
    Tak jak z Twoja giełda: statystycznie to pewnie wyjdzie ze można zarobić 7% ty
    zarabiasz 1% ktoś inny stracił 10%.
    A skoro tak skrupulatnie wszystko liczysz to proponuję zmianę klimatu, wynajmij
    mieszkanie gdzieś w mojej okolicy, będzie jeszcze taniej a dla gry na giełdzie bez
    znaczenie- tu tez internet dociera;)