  • Data: 2015-01-27 15:55:53
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 15:40:40 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > No właśnie sęk w tym, że Ty się opierasz na "moje doświadczenia",
    Dokładnie tak
    >a ja się opieram (przy wyliczeniu zysków z nieruchomości) na materiałach
    >opracowanych dla inwestorów.
    Dotrze w końcu do Ciebie że takie wyliczenia nijak się mają dla konkretnego
    Kowalskiego czy Nowaka? Przecież inaczej te wyliczenia wyjdą Kowalskiemu który
    będzie chciał zainwestować w mieszkanie w moim mieście a inaczej Nowakowi w centrum
    Warszawy.>
    > Albo inaczej. Chcesz mi wmówić, że wynajem w Twoim mieście gwarantuje wyższą
    > stopę zwrotu niż np. krótkookresowy wynajem mieszkania w Sky Tower?
    > Serio?
    A gdzie coś takiego pisałem?
    A gdyby to Sky cos tam wybudować w moim mieście to jak by z ta stopą zwrotu było?