  • Data: 2015-01-27 16:12:46
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 15:53:26 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > Był rzucony przykład gościa który ma 4 nieruchomości i z tego żyje. No >wybacz, to
    > nie jest rozmowa o tym "jak mieszkać" tylko "jak inwestować" i w tym momencie
    > tu już nie chodzi o to co uznajesz, co nie, tylko obiektywne współczynniki >*zwrotu
    inwestycji* (ROI). Mówimy o sytuacji "masz siano, chcesz >zainwestować", a nie
    własnym wyobrażeniu na temat.
    Widzisz i tego gościa gówno obchodzi że średnie współczynniki to 7% Bo gościu ma te
    mieszkania kupił tu gdzie kupił w ceni grubo poniżej 100tys zł sztuka i mu
    współczynnik wychodzi inny. Właściciel mieszkania w którym mieszka Liwiusz zapłacił
    pewnie 300tys a od Liwiusza dostaje 900zł więc współczynnik jego inwestycji jest
    jeszcze inny. Chyba Szymon pisał że wynajmował mieszkanie które ktoś kupił za
    700tys(a tak na marginesie to tylko 50-70km od mojego miasta) więc i temu gościowi
    współczynnik wyjdzie inny.
    >a ulegasz zwyczajnym emocjom i chwilowym kalkukacjom.
    Dobrze że nie czytałem Twoich tekstów w 2001 roku gdy za 30tys mieszkanie kupiłem i
    wyremontowałem i parę lat później gdy zapłaciłem niewiele więcej za kolejne.