  • Data: 2015-01-27 16:23:08
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-27, Kris <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Dobrze że nie czytałem Twoich tekstów w 2001 roku gdy za 30tys
    > mieszkanie kupiłem i wyremontowałem i parę lat później gdy
    > zapłaciłem niewiele więcej za kolejne.

    Sęk w tym, że *nie wiesz czy dobrze*, tylko masz jakieś wyobrażenie
    na temat. Równie dobrze mogłoby się okazać, że są inwestycje, które
    na dzień dzisiejszy przyniosłyby Ci większy zysk.

    Nie policzyłeś tego, tylko sobie na wiarę przyjąłeś, że zrobiłeś
    "interes życia". To nie jest inwestowanie, tylko gra na szczęściu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl