    From: root <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co za dzień
    Date: Sun, 19 Jun 2011 15:05:57 -0700 (PDT)
    <1...@4...net>
    <itiucv$jbt$1@usenet.news.interia.pl>
    <5b8zm0b5e6r7.xso6p86nfdhz$.dlg@40tude.net>
    <itkf0f$gh2$1@inews.gazeta.pl>
    <pv03j9x87btf.1tq4mfhui97f8$.dlg@40tude.net>
    <itkibo$sb9$1@inews.gazeta.pl> <itkosm$g94$1@news.onet.pl>
    <itks4o$5c2$1@inews.gazeta.pl>
    <tski8umlhux1$.c9lmxibbfkwf$.dlg@40tude.net>
    <b...@w...googlegroups.com>

    On 19 Cze, 19:17, Endriu <a...@g...com> wrote:

    > Nie pierdol Root. Dobrze wiesz, że Tusk z Putinem trzy dni wcześniej
    > lądowali tam z ILS.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    "...na kursie i na sciezce..." - pamietasz? Taka instrukcja bylaby
    niepotrzebna gdyby samolot byl naprowadzany przez ILS. W ogole wtedy
    zadne gadki nie sa wtedy potrzebne. Pilot widzi dokladnie jakie jest
    jego polozenie wzgledem osi pasa czy trzyma sie tzw. glide slope czyli
    linii po ktorej ma schodzic. Gdyby lotnisko bylo wyposazone w ILS kat.
    3, samolot z pewnoscia nie uderzylby w ziemie przed pasem.
    Z tego wynika ze na tym lotnisku mozna ladowac tylko gdy pilot widzi
    pas.
    Brakuje mi jednego: schynchronizowanego nagrania rozmów i parametrow.
    Np. ciekawa moze byc informacja, czy w momencie kiedy pilot mowi
    "odchodzimy" pchnal przepustnice. Zaraz potem slychac bowiem jak
    nawigator podaje coraz mniejsze wysokosci z czego wynikalo, ze samolot
    schodzil bardzo szybko w dol. Wiaza to obnizeniem terenu przed
    lotniskiem i jednoczesnie zakladaja ze nawigator odczytywal wysokosc z
    wysokosciomierza radarowego, W dodatku Klich mowil ze zle byl
    ustawiony wysokosciomierz barometryczny. Byc moze zatem nawigator nie
    rozumial po rosyjsku, bo cisnienie na poziomie lotniska podaje
    kontroler.
    Masz racje Endriu ze wiele jest dziur w tym co przedstawiane jest
    opinii publicznej. Przestalem sie zatem tym interesowac, bo
    dziennikarski belkot na temat rzeczy o ktorych pismaki nie maja
    pojecia zaczal mnie wqurwiac. Do tego wszystkiego dolaczyl sie belkot
    poszukiwaczy prawdy. Dopoki sam nie zobacze zsynchronizowanej
    prezentacji dwoch skrzynek bez komentarza nie bede mial zdania.
    Podejrzewam jednak ze nie zobacze jej nigdy bo zgadzam sie z Toba ze
    to sledztwo nie jest normalne.