    From: root <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co za dzień
    Date: Sun, 19 Jun 2011 15:29:51 -0700 (PDT)
    <5b8zm0b5e6r7.xso6p86nfdhz$.dlg@40tude.net>
    <itkf0f$gh2$1@inews.gazeta.pl>
    <pv03j9x87btf.1tq4mfhui97f8$.dlg@40tude.net>
    <itkibo$sb9$1@inews.gazeta.pl> <itkosm$g94$1@news.onet.pl>
    <itks4o$5c2$1@inews.gazeta.pl>
    <tski8umlhux1$.c9lmxibbfkwf$.dlg@40tude.net>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <c...@v...googlegroups.com>

    On 20 Cze, 00:05, root <m...@y...com> wrote:

    > "...na kursie i na sciezce..." - pamietasz? Taka instrukcja bylaby
    > niepotrzebna gdyby samolot byl naprowadzany przez ILS. W ogole wtedy
    > zadne gadki nie sa wtedy  potrzebne. Pilot widzi dokladnie jakie jest
    > jego polozenie wzgledem osi pasa czy trzyma sie tzw. glide slope czyli
    > linii po ktorej ma schodzic. Gdyby lotnisko bylo wyposazone w ILS kat.
    > 3, samolot z pewnoscia nie uderzylby w ziemie przed pasem.
    > Z tego wynika ze na tym lotnisku mozna ladowac tylko gdy pilot widzi
    > pas.
    > Brakuje mi jednego: schynchronizowanego nagrania rozmów i parametrow.
> [...]

    Prawie w kazdeym wywiadzie, gdzie dziennikarz rozmawial z jakims
    lotnikiem slychac bylo jak pan/pani redektor przerywa kazde zdanie
    wypowiadane przez eksperta. Notoryczny jazgot typowy dla dla "bab z
    magla" a nie powaznych dziennikarzy. Dlatego Endriu nie ogladam
    telewizji bo niczego nie mozna sie dowiedziec i przestalem sie tym
    interesowac. W tym kraju dziennikarz to celebryta. Nasi dziennikarze
    powinni ogladac na okraglo wywiady Charliego Rosa (bloomberg) pt. Hard
    Talk. Byc moze nauczyliby sie ze najwazniejsza osoba w studio jest
    zaproszony gosc.