  • Data: 2011-05-07 08:36:20
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ipvb0r$4ag$1@news.dialog.net.pl...

    > skippy - a mógłbyś odpowiadać rzeczowo, a nie arogancko, czy też wręcz
    > obraźliwie?
    > Wszak Przemek jest stosunkowo niedawno tutaj - zatem????
    >
    > pozdrowaśki :)
    > Barbara

    Widzisz Basiu, dałem bardzo ogólną zajawkę, realną pomoc w zrozumieniu jak
    działa ten cały bajzel, a misiu się nawet nie zająknął tylko dalej swoje.
    Ja bardzo dobrze pamietam, że w początkach pomagała mi terapia szokowa.

    Głaskanie po główce to w przedszkolu, gdzie chodzi o małą kasę.

    A jak ktoś się zaprze, i nadal swięcie wierzy że panaceum na sukces są infa
    z ESPI oraz wiedza co kupiły fundy, to będzie miał arogancką i obraźliwą
    terapię w postaci wyzerowania depa.

    Nie wiem co lepsze, ja się cieszę że w arogancki sposób mi kiedyś
    wytłumaczono jak jestem głupi.

    --
    "Pokusa nadużycia ma miejsce, kiedy ktoś bierze od ciebie pieniądze i nie
    jest za nie odpowiedzialny." G.Gekko