  • Data: 2011-05-07 13:50:10
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Pokusa nadużycia ma miejsce, kiedy ktoś bierze od ciebie pieniądze i nie
    > jest za nie odpowiedzialny." G.Gekko
    >

    > już ostatni raz wklejam ten cytat
    > :)

    Wylano już tony atramentu na temat "pokusy nadużycia". Obwiniaja o to nie
    tylko fundy ale też banki. Tylko jak bez nich żyć? Wydawołoby się że trzeba
    wzmocnić nadzór. No ale widzisz na przykładzie Cormaya jak działał nadzór.
    Od blisko miesiąca kurs idzie jak szalony do góry a ja czytam ESPI i nic.
    Teraz "nagle" wybuchła bomba. Do dupy z takim nadzorem. Powinno się to
    gówno zlikwidować a pieniądze za pensje oddać na biedne dzieci.
    Już mnie ten cały burdel wqrwia od dawna. Ta cała niby tajemnica, o której
    na miesiąc przed wiedzą wszyscy, którzy mają jakiegoś szwagra zatrudnionego
    w jakimkolwiek TFI. Takie pierdolenie kotka za pomocą młotka. Całe to
    NewConnect. Toż to przecież z daleka pachnie szwindlem.
    A chłopcy i dziewczynki w KNF siedzą, pierdzą stołki, odwracają głowę w
    drugą stronę i zatykają nosy, żeby nie czuć jak śmierdzi. Nie wiem skippy
    ale jest coś takiego jak np. SII albo inne tego typu stowarzyszenia. Może
    by wreszcie ukrócić trochę tę chałastrę, tych wszystkich prezesików po
    kursie tańca.Hę?