  • Data: 2011-05-07 16:56:45
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:qtwtqz7bqx9c$.1sgk78pgm836r$.dlg@40tude.net...

    > Cormay - wokół aż huczy od misiąca a mimo to nie ma żadnych oficjalnych
    > informacji. Przeciętny Ja czy Skippy widzimy tylko rosnący kurs: ja
    > powstrzymuję się a spekulant skippy kupuje podążając za trendem bo mu się
    > formacji wybiło. Obaj jednak działamy na ślepo. Obaj nie wiemy o co
    > chodzi.

    No już bez przesady.
    Skoro walisz na Sylwku z lewarem 100, to chyba pod jakieś AT bo pod co
    innego to by Cię zmiotło w try miga.

    Co do prawa.
    Czy ja wiem czy ono chroni insajderów?
    To chyba nie jest tak jak piszesz, chociaż zgadzam sie że jest popierdolone.

    > Skippy to wykorzystuje, ja - stoję z boku, czyli nie zyskuję tzn. tracę.
    > Kogo chroni to popierdolone prawo? Chroni insajderów.

    Ni eno poczekaj, prawo zabrania wykorzystywania takich informacji, więc ich
    nie chroni.
    Egzekfowanie prawa za to lezy na całej linii.

    > Na GPW mamy niemal codziennie takie dziwne ruchy. To nie tylko Cormay -
    > skądinąd porządna spółka. Gdzie jest KNF? Czy bada jedynie te dziwne
    > ruchy,
    > które nie wykorzystał szwagier?
    > Jaki morał ano zlikwidować bzdurne obostrzenia. Insajderzy zawsze byli i
    > będą. Co w tym złego? Jeśli już jakiś prezes jakiejś spółki pragnie
    > utrzymać coś w tajemnicy, to niech trzyma. Jeśli nie - to nie. Po cholerę
    > ta cała zabawa w kotka i myszkę? Po cholerę jakieś ESPI czy inne duperele.
    > Rynek i tak w błyskawicznym tempie zweryfikowałby spółkę która zgrywa się
> [...]

    To wszystko jest po coś.
    Mianowicie bez istniejacego prawa byłoby tak samo jak jest, ale
    wykorzystującym insajdy nic by nie groziło.
    Postulujesz znieść takie zagrożenie wiedząc, że oprócz tego na nic to nie
    wpłynie?