  • Data: 2011-05-07 21:20:57
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:iq4ci3$dhs$1@usenet.news.interia.pl...
    >> pytasz jak pod to grać?
    >
    > Nie, ciekawy jestem co wymyślili ....

    no o to przecież pytałem
    typowa ruletka
    jedni szukali ropy i po info wywaliło, znaleźli wodę i po info sklopiło

    a ci czegoś szukali i może to znaleźli, wcale nie wykluczam, tylko mnie
    ciekawi jakie jednoznacznie grywalne wnioski można czerpać z infa
    zawierającego słowa "który zdaniem spólki"

    po co się tak niejasno chwalą przed czasem?
    nie rozumiem tego po prostu

    jak pod to grać?

    wywalą up powiecie że się myliłem
    sklopią, że miałem rację

    a ja tylko pytam: jakie są z tego konkretne, grywalne, wnioski?