  • Data: 2016-06-15 22:14:56
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mają.
    > Frankowcy *nadal* mają lepiej (niższe raty).
    > Jedyny problem jaki mają istnieje przy chęci wcześniejszej spłaty.
    > Ale to mają go teraz i nie jest on wieczny.
    >
    > No chyba że PiS nas kompletnie pogrąży i odetnie od zagranicy, wtedy
    > to dla wartości CHFu "sky is the limit" :P

    frankowcy nie mają TERAZ lepiej, rata jest wyższa, nie słyszałem ani nie
    widziałem przypadku, aby ktoś kto brał w CHF po 2007 r. i miał lepiej
    (niższa rata) niż jak brał kredyt

    ale największy problem jest gdy ktoś chce/musi sprzedać nieruchomość
    (sytuacja losowa, jakiś rozwód) to jest praktycznie niemożliwe

    i na tym polega cały problem
    --
    pozdrawiam
    RobertS