eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 13:17:50
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo dobry, bo przejaskrawiony,
    > a chodziło o to byś dostrzegła,
    > że twoja bezmyślność to najpierw twój problem,
    > a dopiero potem tych, którzy z nią muszą się zmagać.
    > (twoja/twój z małej litery, bo to nie wycieczka personalna :)))

    Hmmm-czy za normalne uważasz, że pracownik spółdzielni (jakby nie było to
    chyba spółdzielcy zrzucają się na jego pensję) uważa, że może mnie ganiać po
    bankach, bo nie potrafi dopasować mojej wpłaty? To niech sobie zrobi
    subkonta (whatever) co ułatwi mu pracę. Tylko, czy wtedy jego praca
    (weryfikacja kwitków) będzie w ogóle potrzebna?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn