eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 14:48:19
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > ale wyłącznie na odcinku dla wpłacającego)
    > Na głupotę ludzką nie ma siły,
    > jak zaksięgujesz wpłatę na 320zł dokonaną przez Agnieszkę Kowalską
    > gdzie w tytule wpłaty nie pisze nic albo pisze czynsz za listopad,
    > Dane dodatkowe:
    > -w spółdzielni jest 17 Kowalskich,
    > ale żadna Agnieszka nie jes głównym najemcą
    > -żaden Kowalski nie ma czynszu w kwocie zbliżonej do 320zł.
    > -czynsz w zbliżonej kwocie 320,07 płaci tylko Maliniak,
    > ale za listopad już jest jego wpłata
    > - w listopadzie nie zapłaciło czynszu 627 osób,
    > ale wśród nich nie ma żadnego Kowalskiego

    Wzruszyła mnie Twoja historia ;-)))) Ale jak już otarłam łzy współczucia dla
    biednego księgującego wpłaty oraz zwalczyłam rodzące się oburzenie dla
    paskudnej Agnieszki K. ;-)))) to pomyślałam, że może wystarczy postarać się
    o odpowiednie subkonta wydrukowane w książeczce wpłat. Na dodatek nie byłoby
    problemu z tytułem wpłaty/przelewu. No ale byłby problem z potrzebą
    utrzymywania przez spółdzielców pracownika księgowości dopasowującego
    kwitki.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn