eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 14:25:03
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm-czy za normalne uważasz, że pracownik spółdzielni (jakby nie było to
    > chyba spółdzielcy zrzucają się na jego pensję) uważa, że może mnie ganiać po
    > bankach, bo nie potrafi dopasować mojej wpłaty?
    Po prostu go rozumiem, bo znam różne
    'przypadki szczególne' z życia wzięte.
    (Najprostszy jest taki, że cały opis jest,
    ale wyłącznie na odcinku dla wpłacającego)
    Na głupotę ludzką nie ma siły,
    jak zaksięgujesz wpłatę na 320zł dokonaną przez Agnieszkę Kowalską
    gdzie w tytule wpłaty nie pisze nic albo pisze czynsz za listopad,
    Dane dodatkowe:
    -w spółdzielni jest 17 Kowalskich,
    ale żadna Agnieszka nie jes głównym najemcą
    -żaden Kowalski nie ma czynszu w kwocie zbliżonej do 320zł.
    -czynsz w zbliżonej kwocie 320,07 płaci tylko Maliniak,
    ale za listopad już jest jego wpłata
    - w listopadzie nie zapłaciło czynszu 627 osób,
    ale wśród nich nie ma żadnego Kowalskiego

    życzę powodzenia w obliczeniach* :)

    *Dla utrudnienia, gdyby Ci za szybko poszło,
    spółdzielnia od 2lat ma subkonta,
    ale ten szczegół też umknął uwadze delikwentki,
    dokonała wpłaty na jakimś odcinku książeczki sprzed 4 lat
    (wtedy było jedno konto, a książeczki niespersonalizowane)

    > To niech sobie zrobi subkonta (whatever) co ułatwi mu pracę.
    > Tylko, czy wtedy jego praca (weryfikacja kwitków) będzie w ogóle potrzebna?
    To zupełnie inny temat i zdawało mi się, że tu byliśmy zgodni.

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    & St.