eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.g
    azeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do
    wyciągów?
    Date: Thu, 20 Nov 2003 00:34:03 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 106
    Message-ID: <bpgunf$4fe$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bp91g1$21u$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpajvn$9ot$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpb2li$l3r$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpbrn3$o89$1@atlantis.news.tpi.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <bpcs0l$1th$1@atlantis.news.tpi.pl> <bpcsc0$7s5$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: dial-2671.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1069284912 4590 62.87.143.111 (19 Nov 2003 23:35:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Nov 2003 23:35:12 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:269503
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > >> Ktoś normalny to powinien iść do tego banku, w którym jest konto,
    > >> a nie później mieć pretensje.
    > >
    > > Jak wpłaci swoje zobowiązanie, to Tobie nic do tego w jaki sposób i
    gdzie to
    > > zrobił.
    >
    > Toteż PiotRa wcale nie interesuje, gdzie te wpłaty były dokonane,


    Jak to nie - przecież napisał "Ktoś normalny to powinien iść do tego banku,
    w którym jest konto" - nie uważasz, że to lekka przesada. No kurka - to KTO
    ma się do KOGO dostosować?


    >on
    > tylko chce otrzymać TE WSZYSTKIE INFORMACJE, KTÓRE BYŁY NA ORYGINALNYM
    > DOWODZIE WPŁATY!
    > Jeśli na wydruku z banku pominięto JAKIEKOLWIEK informacje, które były
    > zawarte na oryginalnym dowodzie wpłaty, to jest to ewidentna wina banku
    > i nie ma o czym mówić!

    A skąd ma jego bank wziąć oryginalny dowód wpłaty, jeżeli klient zapłacił w
    innym banku? Jeżeli spółdzielnia ma konto w PKO BP a ja mam kaprys płacić w
    BZWBK to co?



    > >> A poza tym druki standardowe to następny wymysł banków.
    > >
    > > Jaaaasne - może to Ty masz decydować co jest standardem?
    >
    > A co wg Ciebie jest standardem? Druczek, który obowiązuje od roku i -
    > jak tu ktoś inny napisał - w przyszłym roku ma znowu zostać zmieniony?


    Co będzie w przyszłym roku to się dopiero okaże. Na razie jest taki a nie
    inny standardowy druk.


    > >> Dla mnie drukiem standardowym jest książeczka opłat.
    > >
    > > Kogo to obchodzi? Ty bierzesz pieniądze za to, żeby wpłaty zostały
    > > prawidłowo po stronie spółdzielni zaksięgowane. Coś Ci się chyba w
    główce
    > > poprzestawiało - kto tu jest dla kogo?
    >
    > Droga Glenn!
    > Na ogół piszesz bardzo rozsądnie,

    No dzięki i vice versa, ale teraz nie mogę się z Tobą zgodzić ;-)))


    >ale w tym momencie mogłabyś służyć za
    > ilustrację powiedzenia: "Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia".

    I owszem. Nie widzę nic w tym złego!


    > Gdybym był na miejscu PiotRa, to też by mnie krw zalała. Weź pod uwagę:
    > Specjalnie uzgadniali z Bankiem układ książeczki opłat, zainwestowali w
    > czytniki kodów kreskowych, a teraz jakiś palant z banku jednym pismem im
    > to wszystko wywraca! W cywilizowanym świecie tak się nie robi!

    To niech zmieni bank (i przede wszystkim usługę!). A spółdzielcę "walka"
    Piotra z bankiem nie powinna obchodzić (za to ma płacone Piotr, żeby to
    załatwić - wybrać odpowiednią usługę m.in.). Piotr natomiast uważa, że swoją
    "niemoc" w wyegzekwowaniu umowy z bankiem (o ile to było w umowie, bo jak
    nie to co? Kupowali czytniki kodów "na gębę"????) lub w zmianie banku może
    przerzucać na klienta (spółdzielcę). Tyle, że komuna się skończyła. A tak na
    marginesie to jego zakres obowiązków prawie dokładnie pokrywa się z tym, co
    byle system homebankingu potrafi, więc tak się zastanawiam, czy swoją osobą
    powinien on nadal podwyższać koszty tejże spółdzielni ;-)


    > Ja rozumiem, że bank musi ciąć koszty, ale PSIM OBOWIĄZKIEM BANKU jest
    > przekazać posiadaczowi rachunku wszystkie informacje, jakie podał
    > zlecający wykonanie przelewu.


    Gdzie to masz (o tym psim obowiązku) ?

    >Jeśli bank się z tego nie wywiązuje, to
    > człowiek, który to spowodował powinien wylecieć z roboty na zbity pysk.
    > Choćby za to, że zapomniał, że to on jest dla klientów banku, a nie
    > klienci dla niego.

    Bank realizuje umowę. Widocznie nic takiego w niej nie było. Jeżeli było, to
    należy reklamować. A jak nie, to pogonić tego, kto w spółdzielni zadecydował
    o zakupie czytników kodów bez odpowiednich podstaw (taką podstawą byłaby
    umowa z bankiem).








    --
    Pozdrowienia,
    Glenn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1