eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-21 12:30:22
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:bpkoep$ong$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > BZDURA.

    Ale sie podnieciles...;-)
    Nie krzycz tak....

    > NIGDY nie zgodzę się na to, żeby ktoś zmusił mnie do chodzenia GDZIEŚ i
    > stania w jakiejś kolejce (-->marnowania mojego czasu) tylko dlatego, że
    > KOMUŚ tak jest wygodniej. Nie po to korzystam z systemów bankowości
    > internetowej. A wystarczyłoby, żeby temu KOMUŚ chciało się inaczej
    > zorganizować sobie pracę! A ja za JEGO pracę przecież mu płacę!

    Wszystko dobrze prawisz, tylko troche obok tematu...;-))
    Problem PiotR'a polegal na tym, ze wplacajacy nie podawal danych
    identyfikujacych naleznosc.
    Glupia sprawa, ale prawidlowe wypelnienie przelewu nalezy do
    wplacajacego...;-))
    Wydawac by sie moglo, ze ten elementarny wymog towarzystwu
    czytajacych/piszacych na ta akurat grupe nie powinien byc obcy.
    Jesli uwazasz, ze masz racje to zrob taki eksperyment - popros kogos o innym
    nazwisku i adresie aby zaplacil za ciebie przelewem ze swego konta za
    fakture za twoj telefon komorkowy. Zastrzezenie - ma nie podawac w polu
    "Tytulem" ani twojego numeru telefonu ani numeru faktury, a numer konta
    odbiorcy niech okroi do numeru oddzialu banku i numeru konta (wycinajac
    numer subkonta).
    W stosunku do operatora tez bedziesz taki odwazny, ze NIGDY cie nie zmusi do
    wyjasniania i powinien traktowac twoje konto jako "bez zaleglosci"?

    Jak znam wyciagi generowane przez PKO BP to pole "tytulem" akurat na wyciagu
    u odbiorcy sie pojawia i jesli bylo prawidlowo wypelnione to PiotR nie
    bedzie mial z nim problemow.
    Ale jezeli nie bylo wypelnione to niestety jest problem nadawcy i to on
    powinien wyjasnic. Poki nie wyjani jest dluznikiem.

    A w sprawie subkont przeciez jest wszytko jasne - bank tego aktualnie nie
    oferuje, po co bic piane?

    --
    Pozdrowienia
    ---