eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-21 23:04:12
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 20 Nov 2003 00:34:03 +0100, na pl.biznes.banki, Glenn napisał(a):

    > Jak to nie - przecież napisał "Ktoś normalny to powinien iść do tego banku,
    > w którym jest konto" - nie uważasz, że to lekka przesada. No kurka - to KTO
    > ma się do KOGO dostosować?

    Słowo "powinien" w tym wypadku określało nie obowiązek, ale takie
    postępowanie, które dawało możliwość uniknięcia opłat za wykonanie
    przelewu. Jeśli ktoś jest gotów za przelew płacić, może korzystać z
    dowolnie wybranego banku i - jak wnioskowałem z postów PiotR-a -
    bynajmniej SM to nie przeszkadzało.

    > A skąd ma jego bank wziąć oryginalny dowód wpłaty, jeżeli klient zapłacił w
    > innym banku? Jeżeli spółdzielnia ma konto w PKO BP a ja mam kaprys płacić w
    > BZWBK to co?

    I Twoje zbójeckie prawo płacić w BZWBK!
    Natomiast zasadniczym problemem w tym wypadku jest fakt, że bank zamiast
    wszystkich danych zawartych w zleceniu przelewu przysyła wyłącznie kwotę
    i nazwisko zleceniodawcy.

    > A tak na
    > marginesie to jego zakres obowiązków prawie dokładnie pokrywa się z tym, co
    > byle system homebankingu potrafi, więc tak się zastanawiam, czy swoją osobą
    > powinien on nadal podwyższać koszty tejże spółdzielni ;-)

    Napisz nam może gdzie Ty pracujesz i co robisz, a wtedy przyjrzymy się,
    czy na pewno zasługujesz na swoją pensję ;)
    Bo to już ostatni dzwonek, aby przed naszym wejściem do Unii polskie
    banki obniżyły koszty działania i poprawiły swoją konkurencyjność ;)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj